Mere om Nebs Møllegård

Nebs Møllegård nævnes som vi tidligere har haft et indlæg om, nævnes på en hjemmeside.

Det ser ud til at en ledende ansat har en dobbelt rolle hvor at han laver undersøgelser for kommunen samtidig med at han arbejder på Nebs Møllegård.

Det kan være at Hans Kornerup som han hedder formår at holde de to ting adskilt så han ikke henviser unge han undersøger for Helsingør kommune til hans anden arbejdsplads, hvilket kunne drage hans arbejde i tvivl.

Vi ved fra Brønderslevsagen at det ikke er et særsyn at de psykologer, der laver forældreevneundersøgelser også arbejder for opholdssteder og behandlingshjem.

Det er meget bekymrende. Hvor mange børn bliver på denne måde ikke fejlplaceret, fordi at nogle vil hive ekstra midler ud af det offentlige.

Kilde:
Velkommen til lorte byen Helsingør

4 kommentarer

Filed under Døgninstitution

4 responses to “Mere om Nebs Møllegård

  1. JR

    så giver det mere mening dengang jeg blev kaldt ind på Hans kornerups kontor og hvor han derfor forsøgte at overbevise mig om jeg skulle blive på Nebs pga. citat: Du vil blive psykopat når du bliver voksen… citat slut

    jeg var ca. 8 år dengang.

    og det eneste der var galt var en alkoholiseret Mor.

    Ordene svejsede sig fast i mig dengang..
    og som årene gik fandt jeg ud af hvem den virkelige psykopat var.. Hans Kornerup gemt bag sin psykolog uddannelse!

    Fortæl mig hvor hans grav ligger, så jeg kan pisse på det sidste minde om en mand der ødelagde mange unge liv da han forpestede Danmark med sin tilstedeværelse.

  2. kurt

    jo men tænk dog på de stakkels psykologer de bliver jo arbejdtsløse hvis de ikke får anbragt unger på institutionerne
    pyt da men ungerne dem er der jo nok af ik.

Skriv et svar

